top navigation

niedziela, 23 sierpnia 2015

Marzenie mam... drugie...


... zwiedzić Danie

Marzenie mam, by znów klockami bawić się, by Legoland raz zobaczyć. Bo marzenie mam by zwiedzić Danie. 






Sama, nie wiem dlaczego? Może przez wzgląd na wspomnienia z dzieciństwa, może za sprawą innych czynników. Ale w jakiś sposób Dania mnie intryguję, chętnie wybrała bym się na jej zwiedzanie. No i oczywiście będąc już w niej tak przy okazji z chęcią wybrała bym się do Legolandu... Zagadką pozostaje więc dlaczego oraz to czy kiedykolwiek uda mi się spełnić to marzenie... Trzymajcie kciuki za jego powodzenie oraz wyjaśnienie zagadki :)

 Zwiedzić Danie 


A ty jaki kraj chciałbyś zwiedzić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Nie spamuj! Komentarze w stylu "fajny blog, zapraszam do mnie" lub te z linkiem do Twojego bloga, będą usuwane.
*Staram się odwiedzać blogi osób, które skomentowały mój post i odwdzięczyć im się tym samym.
*Za każdy konstruktywny komentarz serdecznie dziękuję.